Sabtu, Jun 20, 2009

Salam semua...

Alhamdulillah....ketika saya menulis saat ini saya sedang berada di rumah sisters di Birmingham sebelum bertolak petang ini ke airport untuk pulang ke Malaysia.

Alhamdulillah ya Allah... atas segalanya...

Tidak saya sangka,setahun akhirnya telah pun berlalu. Tamat sudah tahun pertama saya di UK.

Perasaan saya bercampur-baur. Gembira,sedih,syukur,semuanya ada...

Alhamdulillah, itulah ucapan yang paling tepat buat saya gambarkan ketika ini. Insya Allah, kalau panjang umur, tahun hadapan, saya ke sini lagi untuk meneruskan perjuangan di tahun kedua. Subhanallah..Alhamdulillah ya Allah...

Hmm...sekarang ni, semua orang tak de kat umah ni. Sisters sume keluar jalan-jalan. Shopping fasa terkhir agaknya. Hehe..Saya dah tak larat nak keluar. Takut terbeli barang lagi sedangkan beg da tak muat nak masuk. hehe..Adeh...

Apapun, doakan saya tidak kaku dan beku je tiga bulan cuti ni. Doakan saya bergerak dan bekerja ya!

.:::Allah dah kasi hadiah kat saya. Hmm..apa hadiah saya kat Allah eh?=)::.

1 comments:

dr muthiah berkata...

huhu
nak balek gak... :)
besnye kat birm eh...
kirim salam ye kat sisters yg mengenali diri ini...

erm, sekejap je kan masa berlalu...

i guess, u learnt a lot kan within this precious "short" 1 year..

insha allah akan ketemu 'kak ngah' yang baru tak lama lagi... hehe

 
Copyright (c) 2010 Diari diDie. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.