Selasa, September 20, 2011

Salam..

Hi sumer...

Guys, today I feel soooo pissed off dengan beberapa kakitangan yang perasan pangkat tinggi sangat nih. warghhhhhh bengang betol aku!

First tu, aku tanya dia betul-betul, dijawabnya dengan sindiran, second, aku tak wat pape pun kat dia, suka hati dia sindir aku depan kawan-kawan. Dan third pulak, aku pandang jer dia, siap aku senyum, boleh dia dengan sombongnya, tak reply pun senyum aku, tapi sebaliknya siap bagi arahan dengan isyarat je kat aku!! warrrgggghhh aku panas ni, aku panas, memang aku pantang benor la dengan orang mcm ni. And for your info, sume2 manusia ni, POMPUAN!!! yes, kaum aku! wah, wat malu kaum jer.

Adoi, aku da la serabut dengan banyak masalah lain, lagi nak serabutkan otak aku dengan perangai korang. Hmm, tak kuasa aku nak layan, lebih abik aku balik umah, tido, takpon mandi dan solat!habes cite! Suka hati korang la dengan perangai korang. Susah kalo org dah rasa dia bagus sangat niiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Angrynyerr- angrynyerrrrr~~~~

Rasa nak bertukar jadi angry bird jer arrrgggghhh



1 comments:

Nurul QisDhira berkata...

sabar kak.. sabar..
biasa la manusia...

 
Copyright (c) 2010 Diari diDie. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.