Khamis, Mac 17, 2011

Salam semua...

Today my eldest sister, Noor Azimah Ab Aziz is engaged with her beloved fiancee (husband-to-be, insya Allah)...I feel so bad for not being with her on her important day... So-so sad... I hope I can be there, at home, but then here I am, at UK...waaa.....feeling like crying. Although she always scolded me when I was young, she is still my lovely sister for me then.

Gaduh-gaduh masa kecik2 itu biasa la kan...But I tell you, we were different in many ways. Like she was a head girl at her school and me was always being a student with discipline problem. She always got number one  or number two in her class and me, I was being proud with number 21 and above. She was soooo active in netball whereas me, I was comfortable to be with the audience.


This is my kak long on her blissful day. She is soo gorgeous isn't she?

Well, we are different in many things until now. But I love our differences. It makes us unique anyways. Yea my sister, may Allah bless you, and grant you happiness. I love you the way you are. *kisses*


Love you as always,
diDiE AiNoRi

8 comments:

Nurul QisDhira berkata...

hhhmmm...kak dide bila lg ?? hehehehe (^_^)

dR.DidiE berkata...

ops...nanti...hahaha..nurul doakan akk ey..ekeke~:-)

Nurul QisDhira berkata...

hihihihi.....sya dh lma x mkn nasi minyak nie...sya doakan jodoh yg terbaik utk akak...insya-Allah..Amin... :) sedih kan x dpt raikan hr bahagia bersama-sama...hhhmm.... :(

dR.DidiE berkata...

waa..nurul is sooo sweet.ameen..hihi..erm.mmg terkilan xdapt bersama my beloved sister.huhu.btw, nurul ni umur brapa ey.cba story sket.so that lebih knal.hihi

Nurul QisDhira berkata...

hehehehe.....sabar la kak..itu la adat bila di perantauan menuntut ilmu... :)..pejam celik pejam celik nty dh abiz belajar..blh la blk Malaysia lepaskan rindu yg menggunung,,,, (^_^)
hhmm..akak nk tau umo sya bpe yer?? sya nie muda lagi(cewah ! perasan la plak ! ) sya bru 16 thn..Form 4.. kalo nk lbh tau , cari la sya kat FB... :) cm ne sya nk cri Fb akak ???

dR.DidiE berkata...

lol..muda lg upenyer adika kk ni..huhu..malu i, terasa tua tetiba.haha. oh, cari je didie ainori, i.A jumpe.or nurul ley tgk kt bahagian atas blog ni,gi kt page facebook kt tepi laman utama tu, tekan kt situ.akk da letak da link facebook akk.nice to know you dik!:-)

Nurul QisDhira berkata...

hahahha.... biasa..sya mmg muda lg..thn dpn dh spm ! ! hik3 !akak pun muda lg..mana tua lg pun ! ok ! nty sya add... ;)
hhmm...nice got to know u too ! (^_^)

dR.DidiE berkata...

ops, da jd mcm secret chat pulak kte kt cni yer. padahal ada jer chat box kt tepi tu.ekkeke...:-)

 
Copyright (c) 2010 Diari diDie. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.