Jumaat, Mac 11, 2011

Salam semua...

Just nak share. Minggu ni minggu kedua last untuk Group Research Project (GREP) saya. Bermakna, minggu depan adalah minggu last dan minggu depan lagi satu adalah minggu untuk hantar report! Huh, lega...akhirnya, kegilaan hampir sampai ke garisan penamat. Tapi, yang menjadi kerisauan sekarang adalah, nak taip report. Waaa....Semoga Allah permudahkan. Well, tajuk GREP saya tahun ni adalah The Music Of Magnetosphere. Interesting, huh? *smile*

And, to make things more interesting, this week we all got Physics Challenge thingy which we just finished presenting it in the last few hours.  Basically, Physics Challenge ni akan ada 2 minggu sekali. Dan setiap kali tu juga kami akan lawan dengan group yang berlainan. Dan minggu ni kami lawan dengan group yang pandai gilerrrrrr.................*stress!*

Al-hasil, kami macam kalah je...Tapi, tak pe lah, 1 more Physics Challenge to go next two weeks. Doakan!

After habis Physics Challenge tadi saya terus je ikut my friend, ema , pergi jogging dengan budak-budak netball. Habis satu padang saya round, pueh hati!Sweat day~:-)

Skang saya depan laptop taip everything.haha..Ok la, nak gi solat maghrib dulu. Tata..Malam ni, berazam nak studyyyyyyyyyyyyyyy....Doakan jugaks!!

Love you as always,
diDie AiNoRi


0 comments:

 
Copyright (c) 2010 Diari diDie. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.