Isnin, April 27, 2009

Video di bawah ini telah saya lihat banyak kali. Berkali-kali. Tetapi saya tidak pernah puas menontonnya kerana setiap kali saya melihat video ini, setiap kali itu jugalah semangat baru meresap ke dalam jiwa saya.


Mungkin ada di antara sahabat-sahabat yang sudah pun menontonnya. Namun, pada saya, tidaklah salah untuk kita refresh balik mesej yang ingin disampaikan melalui video ini. Insya Alllah, sama-sama kita mengambil iktibar daripadanya.




****sila ke youtube.com untuk melihat bahagian kedua video ini. (highly recomended)

3 comments:

anaklaut berkata...

salam..

video sarat dengan pengajaran..

tq..moga anda mendapat rahmat dari Allah swt..insyallah.

dR.didie berkata...

alhamdulillah..sama2 kita mencari rahmat dan redhanya..mengejar ampunan darinya...moga Allah sentiasa memilih kita...ameen..

ecz emz berkata...

wah, wajah baru lagi..hehe.. tapi shout mix xkuar2 gak..huhu.. teruskan berkarya keranaNYA

 
Copyright (c) 2010 Diari diDie. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.