Jumaat, April 10, 2009


Saya cemburu,

cemburu kalau ada orang ambil tempat dia…

Saya cemburu,

cemburu sangat tengok orang lain rapat dengan dia…

Saya cemburu,

Ccemburu kalau saya rasa dia tak pedulikan saya lagi…

Saya cemburu,

Bila saya tahu orang lain berebut-rebut nak jadi kekasih dia…

Saya cemburu,

Bila orang lain sanggup buat apa saja untuk mendapatkan dia…

Saya cemburu,

tapi kenapa saya tak buat apa-apa?

Teruknya saya…cemburu buta tanpa ada usaha meraih si dia…

Saya cemburu, cemburu, dan cemburu…

Tapi tak mengapa, cemburu kali ni insya Allah takkan sia-sia. Saya akan pastikan cemburu ini menjadi driver frequency untuk saya menghasilkan maximum energy dalam usaha meraih cinta dari dia juga! Saya tak nak cemburu sorang-sorang..Saya nak cinta saya bersambut…Tapi...siapa dia yang saya cemburu sangat ni?hmm….

Dialah pemilik hati saya, My Khaleeq,the creator of 'aalamin...!!

0 comments:

 
Copyright (c) 2010 Diari diDie. Design by Wordpress Themes.

Themes Lovers, Download Blogger Templates And Blogger Templates.